dimecres, 3 de juliol del 2013

SESSIÓ 3: Normes d'ús de les eines 2.0

SESSIÓ 3:

Avui hem començat repassant  la sessió anterior. Hem vist quines utiitats educatives pot tenir el twiter:

  • Fer el seguiment de persones relacionades amb els teus interessos: publicacions d'especialistes, articles, vídeos, xerrades...
  • Fer el seguiment d'alguna activitat: sortida escolar, penjar les fotos...Aquest seguiment el poden fer les famílies, altres alumnes, l'escola...
  • Difondre activitats: donar a conèixer un projecte,  implementacions de l'alumnat...
  • Crear hastags concrets per seguir activitats, donar opinions, crear debats...

Posteriorment hem fet, en gran grup, en format Padlet una pluja d'idees dels pros i contres de les eines 2.0, han sortit idees molt interessants que ens fan reflexionar.

Arrel d'aquesta pluja d'idees hem fet un debat sobre el bon ús del 2.0  i  dissenyat un mapa conceptual en un Popplet que inclou aspectes organitzatius, ètics i aspectes formals en l'ús d'aquestes eines. Hem acabat aquest punt definint com a de ser "un bon debat".

Per finalitzar ens hem iniciat en l'aplicació google docs: com crear documents, com pujar-los, fer comentaris... En petits grups hem creat un document compartit del bon ús del google docs.



POPPLET BON ÚS 2.0





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada