SESSIÓ 3:
Avui hem començat repassant la sessió anterior. Hem vist quines utiitats educatives pot tenir el twiter:
- Fer el seguiment de persones relacionades amb els teus interessos: publicacions d'especialistes, articles, vídeos, xerrades...
- Fer el seguiment d'alguna activitat: sortida escolar, penjar les fotos...Aquest seguiment el poden fer les famílies, altres alumnes, l'escola...
- Difondre activitats: donar a conèixer un projecte, implementacions de l'alumnat...
- Crear hastags concrets per seguir activitats, donar opinions, crear debats...
Posteriorment hem fet, en gran grup, en format Padlet una pluja d'idees dels pros i contres de les eines 2.0, han sortit idees molt interessants que ens fan reflexionar.
Arrel d'aquesta pluja d'idees hem fet un debat sobre el bon ús del 2.0 i dissenyat un mapa conceptual en un Popplet que inclou aspectes organitzatius, ètics i aspectes formals en l'ús d'aquestes eines. Hem acabat aquest punt definint com a de ser "un bon debat".
Per finalitzar ens hem iniciat en l'aplicació google docs: com crear documents, com pujar-los, fer comentaris... En petits grups hem creat un document compartit del bon ús del google docs.
POPPLET BON ÚS 2.0
Per finalitzar ens hem iniciat en l'aplicació google docs: com crear documents, com pujar-los, fer comentaris... En petits grups hem creat un document compartit del bon ús del google docs.
POPPLET BON ÚS 2.0
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada